ВПЛИВ ІНТЕГРАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОТИВАЦІЮ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2024-1.02

Ключові слова:

сучасні технології, внутрішня мотивація, SWOT-аналіз, вивчення мови, стратегії навчання

Анотація

Мета статті – дослідити потенціал використання сучасних технологій для підвищення мотивації школярів у навчальному процесі. Основними завданнями дослідження є аналіз підходів та інструментів, які можуть сприяти підвищенню мотивації учнів, а також визначення переваг та обмежень використання технологій в освітньому процесі. Наукова новизна. Ця робота робить внесок у дослідження вивчення іноземних мов, розкриваючи специфічний вплив сучасних технологій на мотивацію учнів 9-х класів у контексті вивчення англійської мови. Завдяки поєднанню якісних і кількісних методів дослідження, а також використанню SWOT-аналізу це дослідження пропонує комплексне розуміння потенційних переваг і викликів, пов'язаних з інтеграцією технологій у навчальне середовище. Окрім того, у статті обговорюється ефективність різних технологічних інструментів і підходів, таких як мультимедійні ресурси, інтерактивні платформи та інструменти для спільної роботи, до підвищення мотивації учнів. Визначаючи ці конкретні технології та їхній вплив на залучення учнів, пропонуються практичні висновки для освітян, які прагнуть підвищити мотивацію та покращити результати навчання учнів середньої школи. Висновки. Це дослідження висвітлює потенціал сучасних технологій для підвищення мотивації учнів середньої школи на уроках англійської мови. Аналізуючи вплив конкретних технологічних інструментів і підходів, таких як мультимедійні ресурси та інтерактивні платформи, це дослідження демонструє їхню ефективність у стимулюванні зацікавленості та залученості учнів. Окрім того, результати дослідження підкреслюють важливість інтеграції технологій в освітні практики для створення динамічного та інтерактивного навчального середовища, яке задовольняє різноманітні потреби студентів.

Посилання

Бойко М.М. Технологія SWOT-аналізу в управлінні якістю підготовки майбутнього вчителя у педагогічному університеті. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія «Педагогіка». 2018. № 2. C. 13–22.

Гуменюк О.Г. Використання SWOT-аналізу як основного інструменту стратегічного управління. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. C. 281–285.

Ahmadi M. The Use of Technology in English Language Learning: A Literature Review. International Journal of Research in English Education. 2018. № 3(2). P. 115–125.

Bureau J.S., Howard J.L., Chong J.X.Y., & Guay F. Pathways to student motivation: A meta-analysis of antecedents of autonomous and controlled motivations. Review of Educational Research. 2022. № 92(1). P. 46–72.

Rivera Barreto A. Motivating English Language Use by using the benefits of technology. Gist Education and Learning Research Journal. 2018. № 16. P. 117–140.

Panagiotidis P., Krystalli P., & Arvanitis P. Technology as a Motivational Factor in Foreign Language Learning. European Journal of Education. 2018. Vol. 1, 43. P. 43–52.

Urhahne D., Wijnia, L. Theories of Motivation in Education: an Integrative Framework. Educational Psychology Review. 2023. № 35(2).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-17