STUDYING REMOTELY IN THE SYSTEM OF HIGHER EDUCATION
DOI:
https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2022-1.06Ключові слова:
дистанційне навчання, онлайн навчання, навчальні середовища, викладання, матеріали, навчальна програмаАнотація
Зміст цієї статті відображає стан, проблеми та перспективи дистанційного навчання в умовах карантинних заходів на період спалаху Covid та особливо під час військової агресії в Україні, а також для вдосконалення та продовження освіти, самоосвіти та навчання. Проаналізовано переваги та недоліки дистанційного навчання за таких умовах в Україні. Актуальність наукових досліджень зумовлена такими обставинами та змінами мислення, появою нових технологій, зростанням інформаційних потоків, і, як наслідок, з одного боку ускладненням, а з іншого - спрощенням суспільних процесів. Стрімка цифровізація нашого світу, поява нових професій і методів навчання призвели до того, що традиційна система освіти почала надзвичайно стрімко трансформуватися. Особливо сьогодні сучасний рівень соціально-економічного розвитку людства прискорюється і потребує адаптації до всіх змін в економічному, соціальному, політичному та культурному житті і, як наслідок, вимагає все більш різноманітної та багаторівневої підготовки. У нинішніх реаліях подій, що відбуваються в усьому світі, і, безперечно, подій, які торкнулися України особливо сьогодні, і запровадження усіх цих заходів і змін, у тому числі й навчального процесу вищого закладу освіти. «Дистанційне навчання» сьогодні стало одним із найпопулярніших, а, іноді, єдиних способів навчання. Проте дистанційне навчання не мало настільки широкого застосування в навчальному процесі шкіл, коледжів, гімназій та інших спеціальних, у тому числі і вищих закладів освіти. І саме «карантин» та військова агресія загострили проблему дистанційного навчання та показали реальну ситуацію та реалізацію заходів щодо виявлення недоліків у впровадженні дистанційного навчання, оскільки система загальної професійної освіти виявилася не готовою до переходу на повну дистанційну освіту. Але, завдяки вчасно прийнятим рішенням і впровадженню заходів, налагодженню навчального процесу – ця проблема була вирішена і відпрацьована в стислі терміни.
Посилання
Branitska, T., Logutina, N., Academic Success in the Context of Distance Learning // Modern management: theories, concepts, implementation (Monograph) - Section 2: Management and Administration in Education //Publishing House: Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu//2021- p. 230-236
https://eztalks.com/elearning/different-types-of-distance-learning.html
https://www.merriam-webster.com/
https://www.uopeople.edu/blog/what-is-distance-learning/
What is distance learning?//Undergraduate//UCAS
https://www.ucas.com › what-and-where-study › what-dist.
https://www.ucas.com/undergraduate/what-where-study
Mohd Hishamuddin Harun, Integrating e-Learning into the workplace// The Internet and Higher Education – Vol. 4, Issues 3–4,- 2001,- P. 301-310