СТРУКТУРНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФАРМАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-3.08

Ключові слова:

методологія, модель, професійна компетентність, фахівець фармації, хімічні дисципліни, інноваційні технології

Анотація

Анотація. Мета статті полягає в теоретичному обґрунтуванні структурної моделі формування професійної компетентності майбутніх фахівців фармації в процесі вивчення хімічних дисциплін засобами інноваційних технологій. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових підходах (системному, діяльнісному, компетентнісному, технологічному), методах (структурно-логічного аналізу, синтезу, узагальнення) та принципах системності, науковості. Наукова новизна полягає у тому, що на основі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури, тривалого практичного педагогічного досвіду розроблено модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців фармації в процесі вивчення хімічних дисциплін, яка є цілісною структурною системою, між структурними компонентами якої існує взаємозв’язок. Запропонована модель узгоджена з логічною послідовністю освітнього процесу, ураховує його мету, завдання, зміст, інноваційні технології, форми, методи, сучасні засоби навчання, педагогічні умови, забезпечує реалізацію методологічних підходів та принципів навчання; надає можливість підвищити ефективність підготовки фахівців фармації та здійснювати корегувальні впливи на процес формування професійної компетентності. Висновки. Упровадження розробленої структурної моделі має забезпечити формування професійної компетентності майбутніх фахівців фармації, сприяти формуванню позитивної мотивації до навчальної діяльності внаслідок використання інноваційних технологій навчання, засвоєння ними системи теоретичних знань, практичних умінь та навичок на заняттях хімічних дисциплін, необхідних у майбутній професійній діяльності.

Посилання

Васьківська Г.О. Конструювання і реалізація змісту профільного навчання: особистісно орієнтований підхід : практичний посібник. Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2019. 96 с.

Зацерковний В.І., Тішаєв І.В., Демидов В.К. Методологія наукових досліджень : навчальний посібник. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. 236 с.

Технології профільного навчання : колективна монографія / Г.О. Васьківська та ін. ; за наук. ред. д-ра пед. наук, проф. Г.О. Васьківської. Київ, 2020. 304 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-26