PEDAGOGICAL CONDITIONS OF THE ARTISTIC TRAINING OF THE TEACHER FOR THE ORGANIZATION OF MUSICAL AND GAME ACTIVITIES WITH THE STUDENTS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
DOI:
https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2022-2.09Keywords:
New Ukrainian school, younger schoolchildren, musical game, music-game activity, artistic and pedagogical training, pedagogical conditions, stages of preparation, innovative approaches, author's game techniques, infographics, music-game projectsAbstract
The author carried out a definitive analysis of the game in the development of the main cultural forms of humanity, analyzed the fruitful opinions of outstanding teachers, psychologists and thinkers about the game as a method of learning and upbringing, researched the types and classification of musical games, proved that musical and game activity has a powerful effect on various subsystems of the personality of the younger schoolboy: emotional-sensual sphere, formation of musical culture, moral-aesthetic feelings, value orientations, develops creative abilities, general creativity, thinking and behavior of the student. The article analyzes the pedagogical conditions of the artistic training of teachers of the new formation, able to work in innovative socio-cultural conditions, ready to organize musical and game activities with primary school students, successfully implementing modern educational paradigms of the concept of the New Ukrainian School. The necessity of improving the artistic and pedagogical training of the teacher in the conditions of reforming the system of professional education, strengthening its cultural orientation, which is carried out under the implementation of pedagogical conditions, which provide for the theoretical and practical stages of the formation of the teacher's readiness to organize musical and game activities with younger schoolchildren in today's conditions, is substantiated. Prospective directions of innovative training of teachers of the National Academy of Arts and Sciences for the organization of music and games using author's game techniques, multimedia technologies, the Internet, graphics, video images, music and games projects, etc. are proposed.
References
Marievych, N., Kuziv, M., Doroshenko, T., Aliksiichuk, O., Borysova, T., & Fedorchuk, V. (2022). Training Future Primary School Teachers to Organize Game-Based Music Activities. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(1), 15-31. https://doi.org/10.18662/rrem/14.1/505.
Marievych, N., Nesterovych, B., Turchyn, T., Kryvosheya, T., Shyshova, O., & Nadon, V. (2022). Management of the Play Activity of Primary Schoolchildren. A Critical Look at Ukrainian Trends from the Point of View of International Experience. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(1Sup1), 328-348. https://doi.org/10.18662/rrem/14.1Sup1/554.
Агейкіна-Старченко, Т. (2011). Педагогічні умови підвищення кваліфікації вчителів мистецьких дисциплін у системі післядипломної освіти: автореферат дисертації кандидата педагогічних наук: 13.00.04; Класичний приватний університет. Запоріжжя, 20 с.
Бєсєдіна, Л. (2009). Педагогічна майстерність, активні методи навчання та методи роботи у навчальних закладах: методичний посібник. Київ: Логос, 204 с.
Ватаманюк, Г. (2014). Формування комунікативних умінь старших дошкільників у процесі музично-ігрової діяльності: практичний аспект: навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друк-Сервіс», 160 с.
Верховинець, В. (1989). Весняночка. Ігри з піснями для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. 5-те вид. Київ: Музична Україна, 343 с.
Гончаренко, С. (1997). Український педагогічний словник. Київ: Либідь, 374 с.
Гейзінга, Й. (1994). Homo Ludens [пер.з англ. О. Мокровольського]. Київ: Основа, 250 с.
Закон України (2014). № 1556–VII «Про вищу освіту». Відомості Верховної Ради (ВВР), № 37–38.
Кондратова, Л. (2014). Музичні учнівські проекти на уроках та в позаурочній діяльності: методичний посібник для вчителя музичного мистецтва. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 120 с.
Кудикіна, Н. (2003). Ігрова діяльність молодших школярів у позаурочному навчально-виховному процесі: монографія. Київ: КМПУ, 272 с.
Масол, Л. (2019). Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник. Київ: Генеза, 208 с.
Мар’євич, Н. (2009). Інноваційні аспекти фахової підготовки вчителів початкових класів щодо організації музично-ігрової діяльності дітей. Вісник Глухівського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Вип. 15. Глухів: ГНПУ ім. О. Довженка, Ч. 1. 151–156.
Мар’євич, Н. (2011). Музичні ігри в початковій школі: методичний посібник. Вінниця-Бар, 120 с.
Мар’євич, Н. (2013). Педагогічні умови використання музичних ігор у виховній роботі з молодшими школярами. Наука, освіта, суспільство очима молодих: зб. матеріалів VI Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. Рівне: РВВ РДГУ, Ч. 1: Психолого-педагогічний напрям. 119–121.
Мар’євич, Н. (2015). Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації музично-ігрової діяльності молодших школярів: автореферат дисертації кандидата педедагогічних наук: 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 23 с.
Мар’євич, Н. (2017). Подорож до країни музичних ігор: зошит індивідуальної підготовки майбутнього вчителя до організації музично-ігрової діяльності молодших школярів. Бар: РВВ БГПК ім. М. Грушевського, 64 с.
Мороз, М. (2020). Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вип. 94. Київ, 238-243.
Нестерович, Б. (2009). Підготовка майбутніх учителів початкових класів до позакласної музично-виховної роботи з молодшими школярами: автореферат дисертації кандидата педедагогічних наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»; Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 23 с.
Нова українська школа: порадник для вчителя (2018). [за заг. ред. Н.М. Бібік]. Київ: Літера ЛТД, 160 с.
Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної і початкової освіти. (2010). Навчально-методичний посібник [за ред. Г.С.Тарасенко]. Київ: видавничий Дім «Слово», 320 с.
Педагогічна майстерність (2004). Підручник [за ред. І. Зязюна]. 2-е вид., доп. і переробл. Київ: Вища школа, 442 с.
Поплавська, Ю. (2008). Методика навчання музичної грамоти в початковій школі: навчально-методичний посібник. 3-тє вид., змінене та доп. Вінниця: Нова книга, 127 с.
Поплавська, Ю. (2013). Музичні сходинки: творчий зошит з музики для учнів четвертого класу загальноосвітньої школи. Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД», 78 с.
Сухомлинський, В. (1977). Серце віддаю дітям. Вибрані твори: в 5 т. Т. 3. Київ: Радянська школа, 7–279.
Савченко, О. (2007). Виховний потенціал початкової освіти. Київ: СПД «Цудзинович Т.І.», 204 с.
Садовенко, С. (2013). Ти, малий, скажи малому…: музична логоритміка. Київ: Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 128 с.
Русова, С. (1996). Вибрані педагогічні твори. Київ: Освіта, 304 с.
Тарасенко, Г. (2009). Роль гносеологічної функції мистецтва в професійній підготовці вчителя початкових класів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. [ред. кол.: І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало, С. У. Гончаренко та ін.]. Київ; Вінниця: ДОВ Вінниця, Вип.21. 527–532.
Черкасов, В. (2021). Періодизація музично-педагогічної освіти України в умовах наближення до європейських і світових стандартів. Мистецтво та освіта: науково-методичний журнал. 3(101). 7–12.