ІНШОМОВНІ ГНУЧКІ НАВИЧКИ МАЙБУТНІХ НАУКОВЦІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ В МІЖНАРОДНІЙ КОМУНІКАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2025-2.27Ключові слова:
міжнародна наукова комунікація, англійська мова, гнучкі навички, авіаціяАнотація
Мета статті полягає в обґрунтуванні актуальності опанування майбутніми науковцями авіаційної галузі іншомовними гнучкими навичками, які необхідні для міжнародної комунікації. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні філософського та конкретно-тематичного принципів із методами системності та науковості.Наукова новизна полягає в тому, що, використовуючи метод аналізу наукової літератури та результати емпіричного дослідження, розглянуто визначення терміна «гнучкі навички» та інтерпретацію терміна «іншомовні гнучкі навички». В умовах глобалізації та інтеграції України до європейського освітнього простору володіння іншомовними гнучкими навичками стає обов’язковим складником конкурентоспроможності дослідника на світовій науковій арені. Адже саме знання мов дозволяє налагодити ефективну міжнародну комунікацію, обмін досвідом і кращими практиками. Визначено важливість іншомовних гнучких навичок для майбутніх науковців авіаційної галузі як важливого чинника їх майбутньої наукової успішності, а саме важливість гнучких навичок для міжнародної комунікації. Виокремлено комунікативні гнучкі навички, які включають ключові вміння, необхідні майбутнім науковцям для міжнародної комунікації.Висновки. Іншомовні гнучкі вміння допомагають майбутнім науковцям авіаційної галузі досягти успіху в міжнародній комунікації та є запорукою успішної міжкультурної взаємодії та плідної співпраці в міжнародному контексті. Класифіковано найактуальніші види іншомовних гнучких навичок, необхідні майбутнім науковцям авіаційної галузі для міжнародної комунікації, а саме для співпраці в міжнародних наукових проєктах, публікацій наукових статей у міжнародних журналах, обміну науковими даними та участі в міжнародних конференціях та семінарах.
Посилання
Глазунова O., Волошина T., Kорольчук В. Розвиток «Soft skills» у майбутніх фахівців з інформаційних технологій: методи, засоби, індикатори оцінювання. Електронне наукове фахове видання «Відкрите освітнє Е-середовище сучасного університету», 2019. С. 93–106. URL: https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/256/pdf (дата звернення: 30.06.2025).
Делія О. Особистість керівника як чинник ефективного управління. Економічний аналіз, 2012. Т. 11(2). С. 187–189. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_11(2)__38 (дата звернення: 01.06.2025).
Мірошник І. Класифікація «Soft Skills» в іншомовній професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. 2023. Т. 177. № 21 С. 108–115. URL: https://visnyk.chnpu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/97/96 (дата звернення: 01.06.2025).
Осова О. Формування гнучких навичок спілкування здобувачів вищої освіти у процесі навчання іноземної мови професійного спрямування. Вісник ХНУ імені В.Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов. 2024. С. 126–132. URL: https://doi.org/10.26565/2786-5312-2024-99-16 (дата звернення: 01.06.2025).
Семеног О., Кульбабська О. Формування м’яких навичок студентів-філологів у міжрегіональному проекті з інфомедійної грамотності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 4 (108). С. 231. URL: https://www.repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12012 (дата звернення: 01.06.2025).
Смагіна Т.М. Зміщення акцентів з hard skills на soft skills в підвищенні професійної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти. Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти регіону : збір. матер. конф. Житомир, 2017. С. 21. URL: https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/conferences/article/view/11104/10462 (дата звернення: 01.06.2025).
Berglund A., Heintz F. Integrating Soft Skills into Engineering Education for Increased Student Throughput and more Professional Engineers. LTHs 8: Pedagogiska Inspirations konferens, 17 December, Linköping University, Sweden, 2014. URL: https://www.lth.se/fileadmin/lth/genombrottet/konferens2014/11_Berglund_Heintz.pdf (дата звернення: 01.06.2025).
Catelly Y. M. Raising Stakeholders’ Awareness of the Need for Soft Skills in the Tertiary Engineering Education Curriculum. Synergy, 2010. № 6 (1). P. 41–56. URL: http://synergy.ase.ro/issues/2010-vol6-no1/07-raising-stakeholdersawareness-ofthe-need-for-soft-skills-in-the-tertiary-engineering-education-curriculum.pdf (дата звернення: 01.06.2025).
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.







